tisdag 6 mars 2012

TagS!

Hej och god kväll! :)

Har gjort två tags till ett par goa kollegor/vänner! :)

Nedanstående tag fick min kreativa kollega Yvonne! :) Det är hon som har gett mig sådana fina virkade blommor! :) Hon skapar otroligt fina mössor och annat skoj och har lovat att lära mig virka vid tillfälle! Jag blir alltid så inspirerad och ivrig när jag ser fina hemgjorda saker! :)

Har kladdat loss med både Distress Stain och Crackle Paint.. ;) Ser ni det lilla garnnystanet, passar ju henne så bra! :)

Nedanstående tag fick Caroline som åkte Vasaloppet för första gången, och det bör ju uppmärksammas! :) Själv skulle jag nog inte komma på tanken..? ;)

Söta Gorjuss Girl med en guldstjärna till bästa Carro! :)

Nu är det snart dags att hoppa i säng! Ha en fin onsdag imorgon - full fart mot helgen!

Kram Carin

1 kommentar:

yvonne sa...

Det var jag som fick det översta kortet med garnnystanet. Hur glad blev jag jo super glad. Det är så kul att del en hobby med någon. Vilket fint kort Caroline fick du är ju bara för otrolig som kommer i håg oss alla.Finns inte många som du.
Kram yvonne