lördag 11 februari 2012

Småpyssel

Heeej!

Hoppas ni har en mysig lördag! :) Själv har jag bland annat varit på stan en sväng! Träffade på en kollega från byråtiden och tog en spontanfika, trevligt! :) Har även hunnit gjort lite småpyssel! Vi ska på middag hos ett par goda vänner ikväll och då tänkte vi ge barnen en liten grej. Det blev ett presentkort på bio och en godispåse!

Hittade en rolig och väldigt enkel "förpackning" .. på Scrapfabrikens blogg (om jag inte minns helt fel) som jag använt mig av! Perfekt för "spillbitar". Lagom till presentkort/trisslotter mm är 15x15.

De fina virkade blommorna har jag fått av min goa kollega "Y"! :)

Ha en fortsatt mysig helg!

Kram Carin

2 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Vilka underbara presenter! Så snyggt och så passande nu när det snart är alla hjärtans dag.
kram Annika

yvonne sa...

Vem skulle inte bli glad av att få en så fint vikt förpackning vad får du allt ifrån Idé sprutan Carin. Nu måste blommorna vara slut får nog sätt igång virknålen så du får fylla på ditt lager.
Kram Yvonne