lördag 21 januari 2012

♥ Glada tyger! ♥

Heeej! :)

Här har det inte varit så livat sista tiden?! Tiden och inspirationen har inte infunnit sig riktigt, tyvärr. Men imorgon kommer en god vän och hennes dotter hit, då blir det pyssel! :)

Idag var jag på stan och smet in på Panduro en sväng. Jag blev så glad när jag såg dom här sPraLLiga tygerna, så dom fick följa med hem:

[Photoshopframen är gjord av Xtina]
Jag vet inte vad jag ska göra med dom? Men det räcker ju med att dom ligger som små praliner i pysselrummet och gör mig glad! :) Eventuellt syr jag kanske en kudde eller så! :)

Förresten, är det någon som följer Underbara Claras blogg? Jag upptäckte den rätt sent, för kanske 1,5 år sedan men gillar den skarpt. Hon skrev nyligen ett inlägg om "Fuck-off marginaler" som jag gillar. Det går att läsa här. Lite så vill jag också leva - att inte binda upp sig med allför stora utgifter och känna sig ekonomiskt isolerad. Jag vill ha möjlighet att kunna ändra mig. :)

Nu ska jag beställa lite pysselsaker, hm.. :) "Hudfärgen" är helt slut - både Copics och Promarker.. - kris! ;)

Ha en fortsatt fin kväll, kanske kommer det ett pysslat alster imorgon? :)

Kram Carin

2 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Underbara tyger som även jag blir glad av. Hoppas att inspirationen infinner sig igen så vi får se lite pyssel.
Kram Annika

Muffin sa...

Vilka superläckra tyger, jag förstår att du blir glad bara av att se dem. Kanske kan du integrera någon liten bit på ett kort? ;)
Hoppas det kommer lite inspiration snart så vi får se lite fina Carin-kort!
Stor KRAAAM!