söndag 11 december 2011

3:e Advent ♥

Hej! :)

Hoppas ni har en mysig tredje advent?!

Förra helgen fick jag för mig att jag skulle pröva att göra ett "tealight card"! Hade dock lite ont om matchande cardstock till julpapperna... men ivrig som jag är kunde jag inte vänta tills jag hade beställt. Så jag satte fart och testade att göra ett enligt den här suveräna tutorialen av Marianne!

Så här blev första försöket:

Med önskan om en glädjefylld jul


[Photoshopframen är gjord av Xtina]

Önskar att jag hade haft cardstock runt de mönstrade papperna men men... :) Nu håller jag på och gör ett till för det var så skoj! Och nu har jag även fått hem lite mer cardstock! ;)

Ha en fortsatt skön och mysig kväll!

Kram Carin

2 kommentarer:

Liliann sa...

Men alltså Carin...du är ju bara så fantastiskt duktig!!!!
Kram

Karin sa...

Hej Carin!
Så otroligt fint! Jag blir sugen på att prova göra ett själv.
Ska kolla in länken.
Ha en bra dag!
Kram Karin