lördag 31 december 2011

♥ 10-i-topp 2011 ♥

Hej bloggvänner! :)

Vi är tillbaka hemma igen efter en mysig julsemester hos våra familjer! :)

Jag har försökt välja ut 10 favoriter för 2011 års pysslande, here it goes:


Gillar motivstämpeln, upplägget - enkelt med lite sPraLLigt! :)


Gillar motivstämpeln, budskapet och det stilrena upplägget.


Gillar Maja Designs papper, motivstämpeln och matchningen.


2011 är året då jag äntligen köpte Copicspennor! Gillar det färgssprakande!


Färgerna är tyvärr missvisande på fotot men gillar färgkombinationen (brunt och rosa) och upplägget.


Mitt första tealightcard! :) Roligt att göra så det blir garanterat fler framöver! :)




Ett kort till en god vän som följde sitt hjärta! Gillar budskapet, motivstämpeln och Maja Designs papper! :)


Ganska enkelt men somrigt! :)

Enkelt och sPraLLigt!


Enkelt och juligt! Distresserna åkte fram igen! :)

Önskar er:

Ett Gott Nytt sPraLLigt År!



Kram Carin

4 kommentarer:

Chris_P sa...

Underbart topplista!! Mina favoriter är dom två översta korten, dom förmedlar glädje och fnitter :-).

God fortsättning!

Laila sa...

Vill bara glida in och tala om att jag är här nu igen. ;-) Den här gången för att önska att du får ett helt underbart 2012 ♥

Psst... Vilken helt underbar lista på dina alster!

Muffin sa...

Åååh, vilken härlig kavalkad! En sådan mojsig och gojsig och grym topplista med det ena kortet finare än det andra - mums! You are unique, kravall-apan och påskkortet är mina favoriter. Det är inte klokt vad bra du är!
Stor KRAAAAM!

yvonne sa...

Carin du är helt otrolig på att skapa fina kort man blir så glad av att titta på allt ditt pyssel för pysslig är du allt kram Yvonne.