onsdag 27 juli 2011

Enkelsidigt sPraLLkort

Hej!

Hoppas ni har en skön sommarkväll! Vilket väder det har varit idag, härligt! :)

Igår gjorde jag ett enkelsidigt "sPraLLkort" som vi gav med en skämtpresent till en god vän, så här blev det:

Länge sedan jag gjorde ett kort med sPraLLiga Doodle Factory! Den här gången blev det söta Elbo! :) DrNina målade en glugg på honom en gång och det tyckte jag var kul så det gjorde jag med! :) Magen fick bli rosa för att spexa till det lite?! ;)

Textstämpel från The GreetingFarm, frame och pratbubbla från BamPop.

Ha en fortsatt fin kväll!

Kram Carin

3 kommentarer:

Nina sa...

Döläckert!! Ett kort helt i min smak :)
Pussåkram,
N

Muffin sa...

Instämmer, helt tokläckert! Hoppas du har det bra på semestern. *kram*

Anna sa...

Jättefint kort! Jag älskar dessa underbara stämplar. Man kan inte bli annat än glad när man ser dem =)