torsdag 9 juni 2011

Mot nya mål

Hej kära besökare! :)

Länge sen sist! Jag har haft fullt upp med jobb, träning och målning av altanen så pyssellusten och tiden försvann! Vad krävs då för att hitta tillbaka? Jo, att chefen slutar och nya underbara papper från Maja Design! ;)

Eftersom chefen i princip alltid cyklar till jobbet så tyckte jag att den här stämpeln blev skojig:




[Photoshopframe av: Andrea Rascaglia (Rome - Italy)]
Fin blomma från Prima som jag färgat med glimmermist och lite chalk. Jag har köpt båda nya papperskollektionerna från MD och är mäkta nöjd! Alla papper är jättefina (som vanligt!)! *klappa på* ;) Efter det här kortet kom jag igång lite och har ett till kort på G! :) Så det kan nog bli lite pyssel ikväll också trots finvädret! Pust vad varmt det är! Men det är skönt att ljuset och värmen har kommit! :)

Ha en fortsatt fin kväll! :)

Kram Carin

3 kommentarer:

Muffin sa...

HÄJ! Vad roligt att du är igång igen och vilket superläckert kort du har gjort! Rolig stämpel, härliga färger och superfint upplägg som vanligt. Dessutom en jättefin ny bild på själva pysslerskan - kanon!
Hoppas du får en härlig helg, kram!

Sara sa...

Tycker det var ett klockrent kort till bästa chefen! weeiooo!

Karin sa...

Hej Carin!
Welcome back! Kul att se dig igen :) Vilket kanonfräscht kort, gillar också Maja designs nya. Alltid lika fina och med såna papper kommer pyssellusten på köpet. Jag har pysslat en del men tar mig inte tid att blogga, det får komma i andra hand. Det är ju så mycket annat som man vill lägga tiden på denna fina och ljusa årstid :)
Ha en bra vecka! Ikväll blir det kalas hos min kära mor!
Kram Karin