söndag 19 juni 2011

En grå flamingo!

Hej! :)

Idag är det sköna söndag! :) Vi har varit och tränat idag och sedan mest fixat med saker här hemma! Bland annat har jag gjort hemgjord müsli, när man väl har börjat kan man inte sluta! ;)

Igår fick jag ihop ett ganska stilrent sommarkort! Maja Designs nya mönsterpapper inspirerar i massor! :)




[Photoshopframe av: Andrea Rascaglia (Rome - Italy)]

Började färglägga den badande flamingon i ordinarie färger men den blev inte så bra och matchade inte så därför fick han bli grå och gul! ;)

Idag tänker jag även tipsa om en urcharmig blogg som jag hittade för några månader sedan. En del av er kanske redan har hittat denna skatt men annars är denna blogg ett tips:

Fröken Elsas virkblogg

Marie skapar de sötaste små möss man kan tänka sig och virkar dessutom kläder och andra tillbehör till dessa. Mössen har namn och egen personlighet. Hon fotar och berättar om dessa möss på ett genialiskt sätt! :) Så jag rekommenderar verkligen ett (och sedan flera) besök där! Spana in alla detaljer - hur kan man virka så smått?! :)

Nu blir det nog lite mer papperspyssel! Ha en fortsatt skön och härlig söndags eftermiddag/kväll!

Kram Carin

2 kommentarer:

Sara sa...

Hahaha vilket roligt kort! *skrattar* Rolig Flamingo! Vem bryr sig om ordinarie Flamingo-färger egentligen? Kravall-Flamingo hävdar jag! Kram!

Muffin sa...

Jag anser att man kan färglägga allt i vilka färger som helst, så det så! Underbar flamingo och urläckert kort.
Känner igen det där med müsli - jag har gjort egen i över 20 år nu....:D
Kram på dig!