fredag 11 februari 2011

KraMaR!

Hej!

Äntligen fredag! ;) Här har snökaoset gett med sig och idag har det varit kallt men soOoligt! :) Nu har jag städat och fixat här hemma och gjort fint inför helgen! Skönt! Nu inväntar jag bara sambon som kommer hem från tjänsteresa! :)

Fick ihop ett till alla hjärtans dag kort häromdagen. "Hittade" en motivstämpel som jag inte använt ännu men nu var det dags! ;)

[Photoshopframen är gjord av Xtina]

I vanlig ordning är färgerna lite missvisande.. dom är lite mildare i verkligheten.. och blomman gnistrar fint av glimmermist! :) Mönsterpapper från underbara Prima, fick med lite prickar även här! ;) Längtar efter alla pysselnyheter som kommer snart! Prima brukar aldrig göra en besviken! :)

O vet ni? Idag har jag fått en avi om att jag har ett paket att hämta... hmm.. jag tror och hoppas att det är mina nya Copicspennor?! OoIEE! :)
♥♥♥
Stort TACK till min inspirerande och trevliga bloggvän Karin för den här fina awarden:

Jag väljer att ge den vidare till alla er som besöker mig och har blivit goda bloggvänner, ingen nämnd ingen glömd! :)

Ha en fortsatt skön och mysig fredagskväll! :)

Kram Carin

2 kommentarer:

Liliann sa...

Blir spännande att få kolla in pennorna...kanske jag råkar beställa även jag....
Kram

Sara sa...

Dina kort har så otroligt tuffa detaljer Carin. =) Jag tittar och tittar och tittar och det tar aldrig slut. Så läckert! Hihiiii!