lördag 29 januari 2011

Tänker på dig!

Hej! :)

Skönt med helg va? :) Lite trist bara att det är så halt ute. Ena dagen hade vi plusgrader och nästa -23 grader. Nu är det åter plusgrader igen och väldigt halt och rätt blåsigt. Men vädret är ju något man inte kan påverka så man får gilla läget! ;) Passar bra för pyssel! ;) Har dock trotsat vädret och varit på stan några timmar! Shoppa behöver man alltid?! ;)

Jag fick klart ett kort igår kväll, det blev så här:


[Photoshopframen är gjord av Xtina]

Mönsterpapper från Maja Design. Fläckstämpel från Stemepglede. Tagen är en Magnolia dies. Bladen till de två rosorna gjorde jag av Magnolias julstjärnedies. :)

Nu blir det lunch och sen blir det nog pyssel! OoiEE! :)

Ha en fortsatt skön och rolig lördag! :)

Kram Carin

4 kommentarer:

Christina sa...

That is a beautiful card Carin! Looks so sweet and what a great colouring job!
Hugs Kristel

Karin sa...

Hej hej, hoppas du har en skön helg! Underbart fint kort, supersnygga färger! Blåsigt men plusgrader har vi idag. Nu kommer grannarna snart, det blir lite snack och irish coffee, mums!

Sara sa...

Åh du är en sååååån inspirationskälla Carin! Helt otroligt fina kort du gör! Snart dags för mig att göra ett "alla hjärtans dag"- kort tror jag minsann! Dock är mina fingrar utslitna av allt pyssel med hyllpapper och hyllremsor just nu så kortpyssel får vänta tills lite senare. =) Fortsatt underbart SprALLig helg tillönskar jag dig!

Nina sa...

Herrejisses vilket sött kort! Så många fina detaljer...å så välarbetat. Du är duktig du. Ha en skön vecka! KRAAM!