onsdag 27 oktober 2010

yO´!

Hej!

Idag har jag varit ledig nästan hela dagen - lyxigt! Jag har därför fått ihop ett kort nu på eftermiddagen som jag påbörjade igår kväll! :) Äntligen pyssel - WOoHoO! :)

Det blev ett kort med en digital motivstämpel från KennyK - MaD SkillZ! Frän brud! ;) Och med ett favoritpapper från K & Company! :) Frame från Bam Pop!

Photoshopframe av Andrea Rascaglia (Rome - Italy)

Blommorna är Magnolia Dies - Doily Flowers -utstansade med Epic Six.

Som ni märker har jag inte investerat i Copics ännu så mina få Promarker fick duga! Skulle dock vilja kunna nyansera mer... :)

Nu ska jag fortsätta pyssla - yeSSs!
Ha en fortsatt mysig onsdag!

Kram Carin :)

5 kommentarer:

Jeanette Wallén sa...

Gåååååårdjöss!!!! :D Skitsnyggt - du rockar verkligen med vilka pennor/papper/dekorationer du än får i händerna.

Kram,
Tett

Muffin sa...

Jag tycker det verkar som du klarar dig alldeles utmärkt med de pennor du har - skitsnyggt rent ut sagt. Jättefint materialval och upplägg, visst är Bampop-ramarna underbara? Du är GRYM! Massa kramar från mig! ♥

Christina sa...

A gorgeous card Carin! Looks wonderful!
Hugs Kristel

Nina sa...

Wow, vilket häftigt kort - toksnyggt!! Å du, färgläggningen är helt perfekt!

Sara sa...

hihi det där kortet känner jag igen *glad* Du är grym! Kram!! /Sara