onsdag 31 mars 2010

Glad Påsk!

Hej och god kväll allihopa! :)

Nu är det påskledigt! Drake, vad skönt! :) Fem hela lediga dagar! Mmm! :) Jag hann inte göra så många påskkort i år men här kommer i alla fall ett till:

Den söta motivstämpeln är Leanne Ellis design och finns att köpa hos Funkykits. Egentligen är den större men jag valde att stansa ut en del av den. Supersöt stämpel! :) Blir väl något fler kort med den snart - fast hela.

Mönsterpapperna är återigen Prima. Mumsiga tycker jag! :)

[Photoshopframen är gjord av Xtina]
Idag hämtade jag ut ett paket fullt med nya pysselsaker! *ops*! ;) En del av det var mönsterpapper från Maja Designs nya kollektioner. Behöver jag säga att dom är underbara?! Och numera dubbelsidiga! Mums! :) Ser fram emot att få använda dom! :)

Imorgon åker jag och min sambo till min syster med familj! Det ska bli superkul! :) Får passa på att önska er en riktigt glad och skön påsk! Jag återkommer med nya kort i slutet av helgen! ;)

Ha det toppen och tack för titten!

KrAAAm Carin - som påskar loss! ;)

PS: Missa inte releasen av de nya Doodle Factory stämplarna imorgon! Jag väntar med spänning! :)

2 kommentarer:

Muffin sa...

Härligt upplägg, den där stämpeln är jättesöt och du är så galet duktig på att färglägga. Ser fram emot att få se vad du gör med dina nya pysselsaker. Nu är de nya DF här....:D
Ha en jättehärlig påsk, stor KRAM på dig!

Karin sa...

Hallå! Stämpeln är verkligen jättesöt. Vad kul med nya pysselsaker. Håller med att Maja Designs nya papper är superfina, jag köpte med mig ett gäng när jag var på pysselträff i söndags. Ha en riktigt Glad Påsk! Kram