söndag 24 januari 2010

Länge sen sist!

Hej kära bloggvänner!

Nu var det länge sedan jag uppdaterade - igen! ;-) Ni får ursäkta, men det har varit lite fullt upp sista tiden!

I helgen har mina föräldrar varit här, mysigt! Pappa har dessutom varit så snäll och hjälpt oss att byta dörrar på nedre plan, det blev jättebra! Och imorgon kommer ÄNTLIGEN målerifirman som ska styra upp nedre- och övre hallen samt trappan - Hurra! Det är inte lätt att få tag på målare nu för tiden?! Det är väl HUS-avdraget som gör sitt... Nå ja, nu är det äntligen vår tur! :-D

Och eftersom vi har haft fullt upp med allt möjligt så har det knappt blivit något pyssel! Jag känner att det kliar i fingrarna! ;-) Jag gjorde dessutom slut på min breda dubbelhäftande tejp innan jul, och närmaste affären där man kan köpa den ligger i Sundsvall. Men nu har syrran varit så snäll och fixat 10 rullar åt mig, det lär räcka ett litet tag! ;-)

Ikväll har jag iaf fått ihop ett litet tackkort! Jag känner mig lite ringrostig nu när jag inte pysslat på länge men så här blev det iaf:


[Photoshopframen är gjord av Xtina]
Jag fyndade en hel del stämplar när Octoberstamps hade rea för ett litet tag sedan! Den pågår nog ännu, men det börjar bli utplockat! Iaf så köpte jag bland annat den här söta apan som bästa DrNina designat! :-)

Nä, dags att ställa undan det sista innan hantverkarna kommer! Jag hoppas på lite mer pysseltid framöver! Ha en fortsatt skön söndag!

Kram Carin

4 kommentarer:

Kattta sa...

Ja det var verkligen längesedan!!
...jag vill åxå få det fixat hemma, suck.

Fin otto, och jättefint kort! :)

/ Kram kattta

Karin sa...

Hej Carin! Appropå apor var vi på Skansen igår och såg massor med söta apor, både stora och små. Man kan studera dom hur länge som helst, supercharmiga!
Vad trevligt att få lite nytt och omgjort hemma. Ha en bra vecka!
Kram Karin

Muffin sa...

Tokläckert kort, syns inte någon rost alls. :D Den där stämpeln hade jag redan men jag fyndade en hel del annat hos OS, toppenpriser!
KRAM!

Liliann sa...

Fint kort...å jag har ju sett det "live" också...
Ha det gott