måndag 14 december 2009

Ha en skön jul!

Hej!

Jag vill börja med att tacka så jättemycket för alla söta grattiskommentarer angående min vinst i mitt förra inlägg - ni är då för gulliga! :-)

Det är lite jäktigt i juletider så det har inte blivit lika mycket pysslat sista tiden - inte papperspyssel i alla fall! :-/Men igår fick jag ihop ett litet julkort till! Här har jag använt mina nya stämplar från The Greeting Farm (tofflorna bredvid texten ingår i kittet), söta va? :-)


[Photoshopframen är gjord av Xtina]

Det är så här det ska vara på jul! ;-) Så ta er tid att skämma bort er själva och familjen - inte jäkta omkring! :-D Nu är det snart dags för kvällsjavan! ;-)

Ha en skön kväll!
Kram Carin
.::Det finns två mål här i livet: det första är att få det vi önskar oss, det andra är att kunna njuta av det::.
[Logan Pearsall Smith]

1 kommentar:

Muffin sa...

Åh, vilket mysigt kort! Bra tanke där, man ska passa sig för stressen.
Stor KRAM!