måndag 30 november 2009

Etikett

Hej och god kväll! *vinkar*

Jag vill börja med att tacka för alla snälla kommentarer jag fick i mitt förra inlägg, dom värmer! :-) Och en stor KRAM till mina trogna kommentatorer! :-)

Här kommer en liten juletikett som jag gjorde till en tävling på Brunkullans forum. Tävlingen gick ut på att göra en julgodisförpackning. Jag stoppade kola i en cellofanpåse och gjorde följande etikett:

[Photoshopframen är gjord av Xtina]

Den söta tomtenissen är design av bästa DrNina. God Jul-stämpel från Doodlefactory. Mönsterpapper från härliga October Afternoon. Själva etiketten har jag gjort med Epic 6. Återkommer snart med nya pysslade alster!

Ha en skön kväll!
Kram Carin

.::Det räcker inte att vara upptagen - det är myrorna också. Frågan är vad det är du är så upptagen med?::.
[Thoreau]

Inga kommentarer: