onsdag 28 oktober 2009

Du är en stjärna!

Hej och god kväll!

Här kommer en liten uppdatering igen! Hur har ni det i "ostkupan"?! He he! Har ni börjat sy på halloweenkostymen ännu tro? ;-) Själv siktar jag in mig på att ordna en pumpalykta i helgen, det är alltid mysigt! Kanske går jag runt och säger: -Bus eller Bus? Godis är ju inte bra för varken kroppen eller bissarna - och det är ju alltid kul med bus! ;-)

Nog med svammel, jag har ett kort till att visa som jag fick ihop i lördags! Det blev ett till med söta Gorjuss Girl. Det blir många sådana för jag tycker dom är roliga att färglägga - och för att dom är så söta förstås!

Fotot gör inte papperna rättvisa, tyvärr.

[Photoshopframen är gjord av Xtina]

Nu är det dags för lite pyssel och sedan ett avsnitt med "Arga Snickar´n" - kaffe till det förstås! ;-) Ha en skön kväll! Vi "ses" imorgon! ;-)
Kram Carin

.::Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar::.

3 kommentarer:

Karin sa...

Go'kväll i stugan!
Vad du är produktiv, och fina kort som alltid! Det var en väldigt söt Gorjuss stämpel, tror inte jag har sett den förut. Jättefint med det veckade bandet! Gääsp ... nu måste jag nog sova, jobb imorron igen. Snart fredag och IdoL! :) Vi ses!

Jenny sa...

Tack för din kommentar! Ditt kort är helt ljuvligt för att inte tala om det under, den som får det kommer garanterat att dra på munnen :)

Liliann sa...

Varit här och tittat på ditt fina kort!
KRAM och trevlig Helg!