torsdag 1 oktober 2009

Det ...

...flyter på fint i idol tycker jag! :-) Igår gick rätt killar vidare igen! Yes box!

Idag hoppas jag på (och har röstat) Karolina och Tove! :-) Tänk att Karolina kunde ta ett sånt stort kliv i utvecklingen - vid första framträdandet! Jag har (liksom delar av juryn) tyckt att hon varit lite tantig. Men now we´re talking! :-) Och Tove - som bara är 16 år och har nerverna i styr och gör ett bra framträdande med en oväntad låt! Bra version gjorde hon också! :-) Vi får väl se lite senare ikväll!

Jag har tyvärr inte hunnit pyssla något sista kvällarna! Har dock köpt två nya stämplar från CC Design, supersöta! :-) Så snart ska det bli något alster med dom! :-) Sedan har jag ett födelsedagskort som jag snart kan visa... ;-)

Nä, dags att fixa lite här hemma! Men ha en skön kväll och en härlig fredag -> full fart mot helgen!

KraAAAm Carin
.::Engagemang är bra::.

1 kommentar:

Karin sa...

Hallååå Carin! Har haft fullt upp i veckan och knappt hunnit kika på din blogg!Julkortet här under med tomtetjejen är helt underbart! Väldigt vackert. "Hon" är på väg hem till mig oxå :)
Nu ska jag snart ta helg och sen bär det av ut till sommarstället. Du får hålla tumamrna för mig imorron, jag är med i en tävling! Ha en trevlig helg!