måndag 28 september 2009

Magisk Jul!

Hej hopp!

Nu är det full fart mot helgen som gäller igen! ;-)
Igår fick jag ihop julkort #4! Det blev ännu ett julkort i otraditionella färger! Turkost är en favoritfärg så varför inte använda den till julkort också? :-) Motivstämpeln är en av mina nya från Sugarnellie, köpta hos Funkykits. Jag har stämplat "fläckstämpeln" från Stempelglede (Grunge flourish heart) runt motivstämpeln och sedan embossat med hologram sparkle. Tyvärr syns inte den gnistrande effekten på bilden nedan. Även bandet, bokstäverna och snöflingorna gnistrar mycket mer i verkligheten. Vissa saker ska alltid vara så svåra att fånga på bild, helst i höstmörkret! ;-) Nå ja, här är iaf kortet:

[Photoshopframen är gjord av Xtina]

Måste säga att jag är mäkta nöjd över alfabetet "Maddie Anne", väldigt snyggt och användbart! Tången har kommit till sin rätt igen! :-)

Nu är det bara att ladda inför Idol och kvalveckan! Tur de flesta favoriterna hänger med ännu! :-) Bara att hoppas att Jon & Calle har nerverna i styr ikväll! :-) Men innan idol blir det lite mer pyssel - såklart! ;-)

Vi ses!
Kram Carin
.::Ingen kan vara nere med en ballong::.
[Nalle Puh]

4 kommentarer:

Grannen! sa...

Håll tummarna för Erika Selin är du snäll! Det är lillbrorsans tjej, min lilla svägerska alltså :)

Gunsan sa...

Duktig du är som redan börjat:) Många fina julkort har det blivit.

Kram

Karin sa...

Åh så fint! Turkos är ju en av mina favoritfärger också, tycker den passar jättebra till julkort! Fick idag veta att den lilla tomteflickan fanns i lager igen hos Funkykits, så snart hoppas jag att det dimper ner några nya stämplar hos mig! Ha det bra!

Muffin sa...

Men så mycket fint du gjort!! Detta var superläckert, härliga färger och fyndig text! ♥