tisdag 22 september 2009

Julkort #3!

Eyyy!

Det är bara september, gräset är grönt, solen skiner och jag är redan inne på mitt tredje julkort! yAaAy! :-) Det blev också en ganska stilren historia med rosa färger!

Ännu en gång mönsterpapper från October Afternoon. Jag har sprayat blomman med glimmermist, syns ganska bra på bilden nedan:

[Photoshopframen är gjord av Xtina]
Nå, ser ni fram emot gallringen på idol?! Det gör jag! Hoppas bara favoriterna håller måttet! ;-) Men innan idol blir det lite pyssel! Ha en fortsatt fin kväll!

Kram Carin
.::En kvinnans gissning är som regel mer korrekt än mannens tvärsäkra påstående::.
[Rudyard Kipling]

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hej!

Fint! Å jag som inte ens fått fram pysselsakerna fast jag tänkte....
KRAM

Karin sa...

Oj oj, vad flitig du är! Jag har också pysslat lite ikväll, kommer på bloggen snart ... Sitter just nu framför TV:n (japp IDOL) med datorn i knät och gör en liten makeover på bloggen, tyckte det var dags för en liten förändring. C u!

Alex sa...

Hej tjejen! Nu tänkte jag vara duktig o lämna ett spår efter mig här inne... (rätt lugnt på jobbet idag ;-))

Helt otroligt att du redan har julinspiration i kroppen! Förra julen var jag ingen scrappare så jag har aldrig gjort julkort... hmm.. undrar om folk förväntar sig det nu när man håller på med denna hobby? Får ta o kopiera dina fina kreationer i brist på egna idéer.. eller så får jag värma lite glögg o ta en pepparkaka.. kanske kan hjälpa en att komma igång ;-)

Vet du vilket jag gillar bäst av de du gjort hittills? Det med sötsura nissen :-D Helt underbar!!! Så klockren!

Stor kram på dig!

Muffin sa...

Jättejättesnyggt! ♥