söndag 20 september 2009

hO HO Ho!

Hej!

Hoppas ni har en skön söndagskväll! Vilket härligt väder det har varit idag! :-)
Jag gjorde klart ett födelsedagskort igår! Tyvärr kan jag inte visa det ännu då mottagaren är in här och kikar titt som tätt! :-) Däremot gjorde jag ett julkort nyss (det andra redan!) som jag tänkte visa:

Mönsterpapper från October Afternoon samt Cosmo Cricket. Motivstämpel från OS - DrNinas sötsura Nisse, en riktig favorit. Det är stickles på snöstjärnan men det framgår inte så tydligt av bilden! ;-) Photoshopframen som jag har använt är gjord av Xtinas. Skönt att inspirationen har börjat komma igång efter sommaruppehållet! Hur är det med er?! Sitter ni inne i höstmörkret och pysslar för fullt?! :-)

Jag tror jag ska pyssla mer nu?! :-) FestLo värre! Ha en fortsatt härlig söndag!
Kram Carin

.::Du är den enda tänkaren i ditt eget sinne::.

3 kommentarer:

Karin sa...

Härligt julkort! Den där tomtenissen är ju verkligen söt! Själv har jag inte fått någon julinspiration ännu ... borde ju verkligen börja med julkorten snart. Visst är dom underbara stämplarna i ditt förra inlägg! Tyvärr var jag inte lika snabb som du så nu är den söta tomtetjejen slut i lager ... :( Förhoppningsvis kommer det in nya snart och då ska jag vara lite snabbare! Ha en bra arbetsvecka!

Unknown sa...

Fiiint... som vanligt du é världens bästa kortmakerska!
KRAM

Muffin sa...

Underbart! Blir så sugen på att göra julkort nu (och jag har samma papper:))!
*kram*