tisdag 25 augusti 2009

Tillskott!

Hej och god kväll!

Nu är det äntligen dags för en uppdatering! Jag har ju faktiskt fått ihop några kort men eftersom mottagarna inte har fått dessa ännu vill jag inte visa dom här. Många är inne och spaAAAnar som ni förstår! ;-) I alla fall fick Lotta (en av Brunkullorna) en liten son för ca 2,5 månader sedan! Jag och Anna hälsade på ikväll och uppvaktade med ett kort och en liten present. Så här kommer kortet till den nya lilla Axel:


I brist på roliga barnstämplar hittade jag i gömmorna den här härliga och passande motivstämpeln som DrNina designat! Det är ursprungligen en julstämpel - men man tager vad man haver som Kajsa Varg sa en gång. (Iofs sa hon bara "Man tager", resten är en efterhandskonstruktion?!) Och med en lite mer höstklädd mamma så passade den ju bra! ;-) Mönsterpapper från October Afternoon och Cosmo Cricket. Diecut ram från Bam Pop.

Jag har haft lite klen pysselinspiration under sommaren. (Det har nog de flesta) Men nu börjar fantasin och lusten komma igen! Härligt! Det ska bli roligt att möta hösten med nytt sug och eventuellt lite nya saker! ;-)

Ha nu en underbar kväll och en lysande dag imorgon! 8-)
KrAAAm och på återseende!
.::Carin::.

3 kommentarer:

Fjune sa...

Hej hopp vilket gulligt kort! Det var ju klockrent med "julstämpeln". Bra att kunna använda vid andra årstider också! Lille Axel måste vara jättenöjd ;o)

Muffin sa...

Åååh, vilket härligt kort! Superfint, och vilket bra sätt att använda Ninas fina stämpel!
*kraaaam*

Karin sa...

Hej hej, supergulligt kort, stämpeln passade ju jättebra! :)
Nu blir det film-tajm, ha det!