torsdag 13 augusti 2009

Back in town!

Hej alla glada bloggare!

Här har det varit lugnt ett tag som ni säkert har märkt. Men det blir ju lätt så på sommaren. Då blir det lite stiltje i pysselrummet och semesterlugnet infinner sig! Jag och min sambo kom tillbaka till Östersund i måndagskväll efter två underbara veckor på västkusten!

Vi hade förmånen att bo hos en vän i Göteborgs skärgård, på Öckerö - otroligt vackert och mysigt! Och eftersom vi bodde så himla bra och mysigt blev det inga längre utflykter som vi först tänkt (t ex Orust, Marstrand osv). Men vi åkte runt på fyra av de tio öarna i Öckerös kommun. Vi var såklart till Göteborg ett antal gånger för shopping och konsterter! Vi har verkligen haft det toppen! God mat och dryck, härliga promenader (vädret var kanon nästan hela tiden!), bra shopping (både inredning, kläder och såklart nymalet kaffe från Saluhallen!) och att få umgås med goda vänner! Här kommer ett axplock av bilder från vår tripp!










Som jag nämnt tidgare skulle vi på både U2 och Madonna som grädden på moset! ;-)
Jag måste säga att båda konserterna var otroligt häftiga på olika sätt! U2 ligger mig närmast hjärtat men Madonna kan man ju inte heller missa! ;-)

U2 var maffigt, galet och alldeles UNDERBART!




[Bilderna är från rockfoto.nu, hade ingen egen kamera med mig då jag ville koncentrera mig på att lyssna och inte ta kort =)]
Bono och resten av gänget kan sin sak. Behöver jag säga att With or without you, Pride & One var KÄRLEK!

Ja, vad ska man säga om Madonna? Coolt, färgsprakande och som ett enda raveparty på slutet! :-) Man måste säga att damen har bra kondis vid sina snart 51 år! Pust! :-)

Som ni märker har jag många fina minnan att tänka på nu när hösten närmar sig! :-) Jag har tyvärr inte hunnit pyssla något ännu! Men hoppas få tid till det nu! Har ett kort som jag inte visat men det måste jag dröja lite med.. mottagaren kikar nog in här med jämna mellanrum! ;-)

Nu ska jag ta igen min frånvaro på era bloggar också! Ska bli kul att se allt inspirerande som ni förhoppningsvis hunnit göra! :-)

Återkommer snart med något pysslat!
KrAAAMisar Carin

5 kommentarer:

Karin sa...

Hej Carin! Vad kul att höra lite om din semester, det låter helt underbart! Vi har också varit mycket i skärgården men då här på östra sidan istället. Vad lyxigt att få se BÅDE U2 och Madonna. Förstår att det var två minnesvärda upplevelser. Själv känner jag att pysselsuget blir bara större och större för varje dag, så i helgen ska jag försöka vara lite kreativ. Ha en fin helg!

Mara sa...

Vilka härliga bilder Carin! Ni ser ut att ha haft en toppensemester och vad häftigt att stå sååå nära vid scenen!!! Ser fram emot lite scrappande också nu när du har släckra bilder?!?

Irene Larsson sa...

KOM TILLBAKAAAAA!!! Jag har ingen som gör smarriga varma mackor eller häller upp ett glas rött till mig när jag kommer hem. *snyft* Det var fantastiskt att ha er här!! Vilka fina bilder du tog!!! Kan du scrappa med ju... :-)

Hälsa och ta hand om er!

Kramkram
Irene

anna76 sa...

Oh, låter som en toppensemester! Nu längtar man ju ännu mer till västkusten (som vi inte hann med i sommar).
Tur att du är tillbaka, så att man får lite ny inspiration! kram

livetefantastiskt.bloggagratis.se sa...

Vilka fina bilder! och den där solen man hört talas finns med oxå, kul att se!
KRAM